Familietravel 2017. Viva la France!

12 juli 2017 - Emmen, Nederland

Het aftellen kan beginnen voor ons volgend familie avontuur...
Het was even spannend of we deze zomer wel met zn drietjes op avontuur konden gaan. De dag voor koningsdag kwam er geen goed nieuws vanuit het ziekenhuis.. Gezondheid kwam vanaf dat moment op nr 1. Operatie 1 en 2 volgenden en de rest werd op pauze gezet en mijn trip naar Cinque Terre uitgesteld...

Nu na 8 weken kunnen we volgende week met positieve berichten vertrekken naar Viva la France met de auto!!

Waar we vorig jaar ons hart hebben verloren op het Griekse eiland Rhodos gaan we nu voor totaal iets anders.
Gezien de situatie konden we niet voor een hele actieve of vliegvakantie gaan..
We gaan dit jaar de uitdaging aan om met andere eenouders en kinderen op vakantie te gaan. En dan wel kamperen. Je moet tenslotte alles proberen om er zelf over te kunnen oordelen.
De groepssamenstelling is heel gevarieerd met Nederlandse papa's en mama's die veel kinderen hebben in de leeftijd van mijn kleine mannen. We staan allemaal op een veld bij elkaar, dus je hoeft je ook niet de vreemde eend in de bijt te voelen op een familiecamping.

Je kon voor deze reis kiezen uit een bus/vliegreis of met eigen vervoer. Bus viel gelijk al af, omdat we wat dat betref familie wagenziekte zijn. Tenslotte hebben wij een hele prettige auto waar we ons heerlijk in voelen! We gaan in 3 dagen korte afstanden rijden om zo ons reisavontuur 2017 gezellig en relaxed mogelijk te maken!