Marieke Kees

306
Video’s:

Over mij

Mom who loves to travel!

Hi, welkom op mijn reis blog en laat mij je meenemen in mijn reis beleving. Ik ben 40 jaar en woon samen met mijn man en 2 geweldige jongens van 15 en 14 jaar in Nieuw-Dordrecht. Ik houd van schrijven en reizen en in juni 2015 heb ik daarom voor het eerst de stoute schoenen aan durven trekken om helemaal alleen op reis te gaan.

Wat een verrijking was dat voor mezelf, mijn leven en mijn toekomst. Maar niet alleen, alleen reizen is een verrijking.. Het is geweldig om te reizen samen met de ‘kleine’ mannen, maar ook met mijn man die ik 5 jaar geleden heb leren kennen. Ze delen alle drie ontzettend mijn enthousiasme. En waar ik grenzen voel voor mezelf, trekken zij mij over de streep en andersom hetzelfde. Perfecte reisgenoten als zeg ik het zelf :-)

Voor iedereen die kan reizen en durft, komt de wereld dichterbij!

Bezochte landen

Ik heb 20 landen (8%) bezocht:

België, Brazilië, Caribisch Nederland, Colombia, Curaçao, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Spanje, Turkije, Verenigde Staten, Zwitserland.