Day 5. Colombia

8 mei 2018 - Santa Marta, Colombia

Dag 5.

Time out..... Short story!
Ik heb blaren, spierpijn en mijn lijf geeft aan dat hij een time out nodig heeft. En aangezien de zon al vroeg schijnt en ik nog een extra nacht hier kan blijven, las ik een zwembad dag in. Heerlijk. En maar goed ook dat ik niet gelijk vandaag voor de hike in Tayrona heb gekozen, want de Nederlandse dames vonden hem behoorlijk pittig na gisteren.😅
Ik neem kort afscheid van de dames. Zij gaan namelijk op doorreis naar Palomino, dus we zien elkaar pas weer op de luchthaven.
Op mijn luie dag heb ik leuke ontmoetingen en mooie gesprekken met een Colombiaanse jongen van 18 uit Bogoto. Knap ding die zijn charmes bij alles wat vrouwelijk is in de strijd gooit. Hij is hier als vrijwilliger aan het werk in het hostel en zo mogen ze gebruik maken van gratis kost en inwoning.
Een Nederlandse dame van 29 uit Utrecht die nonstop traveler is. Ze is net vanuit Panama hierheen komen reizen om in Colombia ook een week te verblijven.
Bij het avondeten kom ik in gesprek met een Canadees van 36 jaar. Dus ik steek hem de gek aan dat ik eindelijk een reiziger ontmoet die ouder is dan dat ik ben. Want echt.... Als je reizigers tegen komt zijn ze allemaal piepjong.
We lachen en ouwehoeren wat over van alles en nog wat en ondertussen schuift een stel 40+ uit Oostenrijk gezellig bij ons aan en proosten we gezamelijk op ons Colombia avontuur!