Colombia is coming!

23 april 2018 - Emmen, Nederland

Dromen, durven doen....

Iedereen die mij goed kent die weet inmiddels dat ik mijn dromen na jaag.. Ik vind het heel spannend, maar met deze reis ben ik volledig op mijn gevoel en de reiservaringen afgegaan van mensen die ik persoonlijk heb gesproken en hier zijn geweest en ik dacht: "Ja! Ik moet dit doen!" "Alleen!"

Ik ga een grote droom laten uitkomen, want ik vlieg volgende week naar Colombia voor een 9-daagse rondreis! :-)

Colombia begint echt een steeds populairdere bestemming te worden. En ik denk eerlijk gezegd ook dat dit dankzij de populaire serie Narcos op Netflix is.. De gebieden wat slecht bekend staan heb ik zelf ook totaal niets te zoeken en kom ik zelfs niet eens bij in de buurt.

Mijn route heb ik globaal uitgestippeld en ik wil natuurlijk een aantal hoogtepunten van Colombia in de tijd dat ik er ben zien en beleven.

Ik vlieg vanaf Amsterdam naar Cartagena met als tussenstop op Bogota. Totale vluchtduur zal daardoor 14 uur zijn... Dat zal wel even pittig zijn zonder reisgenoot.. Hahaha... Hopelijk kan ik mij lang leve de e-reader van moeders mij goed vermaken met leesvoer tijdens de vlucht.

Ik blijf de eerste dagen in de prachtige Salsa stad Cartagena... Kleurrijk, warm, levendig en vooral gemoedelijk is mij verteld. Vanuit daar heb ik in ieder geval de plannen om een aantal plekken te zien:

* Tyrona National Park

*Taganga (Voor een van de mooiste ondergaande zon plekken!)

*Rosario Eilanden

Kortom..... Er valt genoeg te ontdekken in dit land!

:-)

1. Marjan:
    24 april 2018
    Ik kan niet wachten om je verhalen te lezen. Op naar weer een hele mooie reiservaring! Follow your dreams💗
  2. Alice Turkstra:
    24 april 2018
    Dapper hoor! Alvast heel veel plezier gewenst!
  3. Eric:
    4 mei 2018